Blauwe Monsters
30 januari 2015 in
SEA

De toekomst van spraak

Spraaksturing wordt tegenwoordig steeds meer toegepast. Zeker nu onze smartphones steeds geavanceerder worden. Spraakbesturing wordt steeds vaker gebruikt voor ons gemak. Bijvoorbeeld om een foto te maken door ‘Shoot’ te roepen maar ook bijvoorbeeld om de wekker uit te zetten of te snoozen zonder handen te gebruiken. ING loopt ook hard vooruit op gebied van spraak besturing. Het is sinds kort mogelijk om een betaling te doen via spraaksturing. Deze technologie zal in de toekomst steeds verder ontwikkelen en perfectioneren. Daardoor is het een grote kans voor bedrijven om het de klanten gemakkelijker te maken door spraaksturing te gebruiken. Bij ING is het nu dus mogelijk om bijvoorbeeld te zeggen ‘Ik wil geld overmaken’. ING werkt ook aan een verificatie via spraak dus in de toekomst is er geen wachtwoord meer nodig want dan herkent de app je stem.

Spraakgestuurd betalen met ING.

Spraakgestuurd betalen met ING.

Op de hoogte blijven van de laatste trends en ontwikkelingen?

Wanneer u zich inschrijft voor de nieuwsbrief ontvangt u als eerste het meeste recente nieuws uit de online marketing. Tevens krijgt u van ons een gratis E-book cadeau!

+ Gratis E-book! ebook

Gerelateerde nieuwsberichten in SEA

26 mrt 2020 - in
SEA

Adverteren op je eigen merknaam: wel of niet doen?

Als merk (ofwel brand) wil je graag gevonden worden in de zoekmachine. Dit kan zowel organisch, betaald of via andere platformen, zoals sociale media. Als je een aantal jaren bezig bent met je Brand Identity neerzetten, dan ontstaat er bekendheid ...

19 nov 2019 - in
SEA

Welk zoekwoordtypen is het beste voor mijn Google Ads campagne?

Er zijn tal van verschillende zoekwoordtypen waaruit je kan kiezen wanneer je opzoek gaat naar geschikte zoekwoorden voor je Google Ads campagne. In de basis heb je brede zoekwoorden, woordgroepen en exacte zoekwoorden. Daarbij heb je ook nog BMM ...

12 aug 2018 - in
SEA

Tip 50 – Hoe verbeter ik de kwaliteitsscore van mijn Adwords campagne?

De online concurrentie is groot. Er is geen branche meer te bedenken die niet online actief is en business wil genereren via online kanalen. Het aantal adverteerders wat via Google Adwords adverteert is daarom fors toegenomen de afgelopen jaren. H...