Blauwe Monsters
20 februari 2015 in
SEO

Het nut van goede content

Het is natuurlijk logisch om je bezig te houden met de basis van zoekmachineoptimalisatie. Echter is goede content ook een heel belangrijk. Niet alleen let Google sinds de Penguin en Panda updates ook meer op content op de site. Ook is het een onderdeel van de presentatie en dus het voorkomen van de website.

Content = King

Goede content kan dus een goede boost opleveren voor een website, sterker nog als we voorspellingen moeten geloven wordt goede content in de toekomst alleen nog maar belangrijker. De kwaliteit van de website wordt steeds belangrijker en spammen met keywords wordt afgestraft. Sinds de updates van afgelopen najaar wordt hier alleen maar meer rekening mee gehouden. Contentmarketing is dus de perfecte aanvulling op je huidige online marketing strategie.

Gevolgen van updates

Is je website gezakt in de rankings of merk je dat er minder bezoekers op je website komen sinds afgelopen najaar? Dan kan het zijn dat je slachtoffer bent geworden van de updates van Google.

Op de hoogte blijven van de laatste trends en ontwikkelingen?

Wanneer u zich inschrijft voor de nieuwsbrief ontvangt u als eerste het meeste recente nieuws uit de online marketing. Tevens krijgt u van ons een gratis E-book cadeau!

+ Gratis E-book! ebook

Gerelateerde nieuwsberichten in SEO

23 sep 2019 - in
Web analytics

Niet meer 3 dagen wachten op Google Search console

Vanaf vandaag (23 september 2019) is het mogelijk om je data van gisteren te bekijken in Google Search Console (GSC).

Google heeft sinds vandaag een update aangekondigd in Google Search Console. Je hoeft niet meer 3 dagen te wachten op je g...

23 aug 2019 - in
SEO

Google Actions inzetten voor jouw bedrijf

Met de komst van Voice Search is het mogelijk om spraakgestuurde zoekopdrachten uit te voeren. Waar je voorheen alleen zoekopdrachten kon intoetsen, kun je nu ook zoekopdrachten inspreken bij een virtuele spraakassistent, zoals bijvoorbeeld Siri (...

19 jul 2019 - in
SEO

Redirects en SEO: hoe pak je het aan?

Niemand verdwaalt op een rechte weg zou je kunnen zeggen. Als je in een vreemde stad bent wil je graag duidelijk zien waar je heen moet. En ook als je een winkel bezoekt wil je bij binnenkomst snel kunnen zien waar de afdeling is waarnaar je zoekt...