Hotjar

Hotjar wordt gebruikt voor gebruikersfeedback en gedragsanalyse. Deze tool is sinds 1 April 2015 op de markt. De tool is erg recent met uitgebreide en kwalitatieve mogelijkheden. Daarmee is deze methode een goede bron voor informatie over gebruikersfeedback en gedragsanalyse. Ook de aanschaffing van Hotjar maakt het erg interessant. Daarmee kan Hotjar zich concurreren aan de koplopers zoals Usabilla en W&I.

Hotjar heeft een aantal mogelijkheden die van toepassing zijn bij het gebruik:

1)      Visitor Playbacks

2)      Heatmaps

3)      Conversion Funnels

4)      Form Abandonment

5)      Feedback Polls

6)      Surveys

7)      Recruit User Testing

Hotjar wil een omgeving beheren waar je websites en gebruikers kunt instellen. Bedrijven kunnen nieuwe klanten aanmaken binnen hun eigen account. Bij elk account kunnen gebruikers ingesteld worden met verschillende rechten.

Met deze toepassingen, heatmaps, kan je achterhalen wat gebruikers willen door te kijken naar waar ze klikken en tikken en waar ze scrollen, de actie van een bezoeker en het gedrag van de bezoeker.