Stevige omzetgroei voor van Arendonk

Bij vanarendonk.nl hebben we door de jaren heen mooie stappen weten te zetten met online strategie.

44%

MEER OMZET

39%

CONVERSIEVERHOGING

210%

MEER NIEUWSBRIEF INSCHRIJVINGEN

Eind 2018 werd duidelijk dat de meeste kansen voor online groei voor van Arendonk lagen op het stuk conversie. De site ontving grote bezoekersaantallen, maar het conversiepercentage lag onder de 1%. Daarom zijn we in het ‘’waarom’’ van het relatief lage conversiepercentage gedoken. Benieuwd hoe wij dit hebben aangepakt? Check de video, of download de whitepaper!

Whitepaper download

Download hier de whitepaper.

Sterke groei voor MKB-afval: jaar na jaar

MKB-afval begon organisch gezien op punt nul. Waarom? MKB-afval was een start-up binnen de bedrijfsafval markt.

50%

JAARLIJKSE GROEI AANTAL ORGANISCHE BEZOEKERS

De website was nieuw, totaal onvindbaar, rankte nog niet op relevante zoektermen en had geen structuur. Aan het begin hebben we duidelijke doelstellingen vastgesteld, namelijk een x aantal rolcontainers dat verhuurd moest worden. Hoe behaal je zo’n doelstelling met een website zonder organisch verkeer? Dat laten we je zien in deze case. Benieuwd hoe wij dit hebben aangepakt? Check onze case in de video, of download de whitepaper!

Whitepaper download

Download hier de whitepaper.

Meer verkeer én meer conversie in e-commerce

Na veel organische investering kon HemdvoorHem niet achterblijven op gebied van SEA.

60%

MEER VERTONINGEN

50%

MEER OMZET

De competitie voor een betere plek in Google Ads is moordend in de overhemden branche. Om deze te overstijgen hebben HemdvoorHem en Blauwe Monsters samen een SEA/PPC strategie ontwikkeld gericht op productniveau adverteren. In onze video zie je hoe we dat hebben gedaan.

Whitepaper download

Download hier je whitepaper