Onze blogs.

BlogContent marketingConversie optimalisatie

Breng je lezer in beweging met het schaarste-principe

Je hebt het vast wel eens gezien als je online aan het shoppen was: de tekst ‘op = op’, een banner met ‘deze korting is nog maar 2 dagen geldig!’ of een aflopende timer die aangeeft hoe lang een bepaalde kortingsactie nog geldt. Of wat dacht je van de mededelingen op boekingssites dat er nog maar drie van de door jou bekeken accommodaties beschikbaar zijn in de door jou aangegeven periode? Al deze boodschappen maken gebruik van hetzelfde beïnvloedingsprincipe van Cialdini: schaarste. Hoe werkt dit principe precies en op welke wijze kun je het zelf inzetten binnen je contentstrategie?

Lees meer

Maandelijks de laatste ins- en outs van online marketing ontvangen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

e-Commerce

Klanten werven voor uw nieuwe webshop

De eigenaren van webshops gaan een goede toekomst tegemoet. Het online shoppen neemt elke dag toe. Hierdoor is het niet vreemd dat ook de omzet van webshops de komende jaren gaat toenemen.
Het online shoppen voelt bij veel consumenten steeds vertrouwder aan. De onzekerheid van online betalen verdwijnt steeds meer en ook de keurmerken voor webshops geeft de consument steeds meer vertrouwen.

Lees meer

Web analytics

Gebruik van verticale lijnen zorgt voor onbewuste beïnvloeding

Productpresentatie, het zijn de kleinste verschillen die ervoor kunnen zorgen dat de consument je product wel of niet koopt. Het beoordelings- en waarnemingsproces van consumenten wordt onbewust beïnvloed door de kleinste visuele elementen van een product. Hieronder worden er een aantal manieren beschreven hoe jij je online productpresentatie door middel van neuromarkting technieken, kan optimaliseren.

Lees meer