Bas Langeveld
20 april 2017 in
SEA

Tip 7: Waar voor je geld met Google Adwords

Vele aspecten spelen een rol in hoeveel u betaald voor uw Google Adwords campagne. Hierdoor is het zo min mogelijk betalen voor Google Adwords met een zo goed mogelijk resultaat een kunst op zich geworden. Goed scoren binnen Adwords met zo min mogelijk kosten vereist veel analyse, ervaring en expertise. Google heeft namelijk voor het bepalen van de posities binnen de advertenties een eigen Algoritme ontwikkeld. Niemand weet precies hoe deze in elkaar zit, maar de factoren die hier een rol in spelen zijn bekend.

Zorgen dat u deze factoren goed voor elkaar heeft, maakt dat u een hoge positie kunt genereren binnen de advertenties tegen een zo laag mogelijk prijs. Zo is de kwaliteit van uw landingspagina een belangrijke factor in dit Algoritme. Een Factor die ook een rol speelt is het percentage van de zoekers die klikken op uw advertentie nadat ze deze gezien hebben.

Zo zijn er vele factoren die een rol spelen. Voor deze tip hebben we er daarom voor gekozen om een zo volledig mogelijk antwoord te geven. Via deze Link komt u bij de pagina waar we uitgebreid ingaan op hoe uw Google Adwords kosten zijn opgebouwd en welke factoren u kunt verbeteren om tot een goed resultaat te komen tegen zo laag mogelijke kosten.

Gerelateerde nieuwsberichten in SEA

26 mrt 2020 - in
SEA

Adverteren op je eigen merknaam: wel of niet doen?

Als merk (ofwel brand) wil je graag gevonden worden in de zoekmachine. Dit kan zowel organisch, betaald of via andere platformen, zoals sociale media. Als je een aantal jaren bezig bent met je Brand Identity neerzetten, dan ontstaat er bekendheid ...

19 nov 2019 - in
SEA

Welk zoekwoordtypen is het beste voor mijn Google Ads campagne?

Er zijn tal van verschillende zoekwoordtypen waaruit je kan kiezen wanneer je opzoek gaat naar geschikte zoekwoorden voor je Google Ads campagne. In de basis heb je brede zoekwoorden, woordgroepen en exacte zoekwoorden. Daarbij heb je ook nog BMM ...

12 aug 2018 - in
SEA

Tip 50 – Hoe verbeter ik de kwaliteitsscore van mijn Adwords campagne?

De online concurrentie is groot. Er is geen branche meer te bedenken die niet online actief is en business wil genereren via online kanalen. Het aantal adverteerders wat via Google Adwords adverteert is daarom fors toegenomen de afgelopen jaren. H...