Tip 7: Waar voor je geld met Google Adwords

20 april 2017    -  
SEA
geschreven door:
Bas Langeveld
Nuttige info? deel het met anderen

Vele aspecten spelen een rol in hoeveel u betaald voor uw Google Adwords campagne. Hierdoor is het zo min mogelijk betalen voor Google Adwords met een zo goed mogelijk resultaat een kunst op zich geworden. Goed scoren binnen Adwords met zo min mogelijk kosten vereist veel analyse, ervaring en expertise. Google heeft namelijk voor het bepalen van de posities binnen de advertenties een eigen Algoritme ontwikkeld. Niemand weet precies hoe deze in elkaar zit, maar de factoren die hier een rol in spelen zijn bekend.

Zorgen dat u deze factoren goed voor elkaar heeft, maakt dat u een hoge positie kunt genereren binnen de advertenties tegen een zo laag mogelijk prijs. Zo is de kwaliteit van uw landingspagina een belangrijke factor in dit Algoritme. Een Factor die ook een rol speelt is het percentage van de zoekers die klikken op uw advertentie nadat ze deze gezien hebben.

Zo zijn er vele factoren die een rol spelen. Voor deze tip hebben we er daarom voor gekozen om een zo volledig mogelijk antwoord te geven. Via deze Link komt u bij de pagina waar we uitgebreid ingaan op hoe uw Google Adwords kosten zijn opgebouwd en welke factoren u kunt verbeteren om tot een goed resultaat te komen tegen zo laag mogelijke kosten.

Nuttige info? deel het met anderen

Gerelateerde nieuwsberichten in SEA

12 aug 2018 - in
SEA

Tip 50 – Hoe verbeter ik de kwaliteitsscore van mijn Adwords campagne?

De online concurrentie is groot. Er is geen branche meer te bedenken die niet online actief is en business wil genereren via online kanalen. Het aantal adverteerders wat via Google Adwords adverteert is daarom fors toegenomen de afgelopen jaren. H...

28 mrt 2017 - in
SEA

Tip 4: Presteer beter en bespaar tijd met Google Adwords geautomatiseerde regels

Het realiseren van een goed presterende Google Adwords campagne is een kunst op zich binnen de Internet marketing. Het blijven analyseren en continue bijsturen om uw campagne te verbeteren kost daarnaast veel tijd. Steekt u deze tijd er niet in da...

13 mrt 2015 - in
SEO

Search Engine Marketing, SEO of SEA?

Bij Search Engine Marketing is het uiteraard belangrijk om een goede strategie voor ogen te hebben. Ga je voor organische of betaalde resultaten.

Branded keywords

Ondanks dat je waarschijnlijk organisch al heel goed vindbaar bent op branded...