EEN BLIK OP ONZE WERKWIJZE
Zo helpen we jou met B2B online marketingstrategie.
Strategie en ambities
Uiteraard willen we je bedrijf eerst goed leren kennen. Waar zit jullie toegevoegde waarde? Wie is je doelgroep? En wat zijn je ambities? Dit zijn een aantal vragen die we in deze eerste fase goed in beeld willen krijgen.
Analysefase
In deze fase analyseren we vooral veel data om een scherp beeld te krijgen van de huidige situatie. Denk aan het in beeld brengen van het zoekgedrag. Maar we analyseren ook verkoopcijfers en doorgronden analytics van de huidige website.
Het plan van aanpak
Na de analysefase is er inzicht in het gat wat te dichten is om de ambities met behulp van online marketing te dichten. In het plan van aanpak ontstaat inzicht in hoe we hier operationeel naartoe kunnen werken.
Implementeren en uitvoeren
Met het plan van aanpak in de hand formeren we een projectgroep met mensen van jouw bedrijf aangevuld met onze mensen. Met dit team werken we gestructureerd en projectmatig naar het einddoel toe.
Analyseren en optimaliseren
Gedurende het traject zullen we de nieuwe data die ontstaat analyseren om met behulp hiervan waar nodig bij te sturen. Met heldere rapportages brengen we de tussentijdse resultaten in beeld.