B2B Marketing-event op 22 mei

Op 22 mei organiseert Blauwe Monsters een middag waarbij de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van B2B marketing worden gedeeld.

  • Leadinfo deelt de laatste ontwikkelingen binnen de tool

  • Concrete cases op het gebied van automations worden gedeeld

  • De kansen kansen binnen de zoekmachine voor B2B bedrijven worden gedeeld

Google PartnerEMERCE 100
background

De beste leads bezoeken je website maar 98% blijft anoniem. Tijdens deze sessie onthult Maxime m.b.v. Leadinfo welke bedrijven interesse tonen en geeft inzicht in relevante gegevens, inclusief e-mailadressen en LinkedIn-profielen.

  • Leer hoe je anonieme bedrijven in real-time kunt herkennen

  • Ontdek hoe je alle informatie van jouw leads inzichtelijk krijgt

  • Ontvang praktische tips om jouw leadopvolging te automatiseren

GASTSPREKER

Weet welk bedrijf je website bezoekt

01 /

12:00

LUNCH EN INLOOP

Vanaf 12:00 verwelkomen we jullie van harte bij ons op kantoor. Wij regelen de lunch en maken graag kennis met je in onze lunchruimte.

Image alt text
02 /

12:30 - 12:45

INTRODUCTIE BLAUWE MONSTERS

Om 12:30 geven wij een korte introductie over de diensten van Blauwe Monsters en de manier waarop wij tegen de markontwikkelingen aankijken.

Image alt text
03 /

12:45 - 13:30

Gastspreker leadinfo

Maxime deelt namens Leadinfo de mogelijkheden die de tool biedt voor B2B organisaties.

Image alt text
04 /

13:40 - 14:10

succesvolle automations

Wat zijn marketing-automations precies, hoe zet je ze effectief in binnen B2B, en welke nieuwe functionaliteiten maken het verschil? Ontdek hoe je processen automatiseert zonder in te leveren op persoonlijkheid of resultaat. We delen aan de hand van klantcases succesvolle automations die voor iedereen toepasbaar zijn.

Image alt text
05 /

14:10 - 14:40

VERANDERINGEN IN DE ZOEKMACHINE

De wereld van zoekmachines verandert razendsnel en daarmee ook de manier waarop B2B-organisaties zichtbaar en vindbaar blijven. In deze update duiken we in de nieuwste ontwikkelingen: van stijgende CPC’s en hoe je daar slim op inspeelt binnen je Ads-strategie, tot het toepassen van EEAT-principes om je website sterker te positioneren in de zoekresultaten. Ook bespreken we de opkomst van AI-gedreven zoekfuncties en het belang van overal vindbaar zijn, dus ook op de Socials.

Image alt text
06 /

14:40 - 15:00

AFSLUITING QUICK WINS ANALYSE

We sluiten af met een aantal quick wins voor de aanwezigen gebaseerd op hun website, strategie of automations.

Image alt text
07 /

15:00 - 16:00

Borrel en 1 op 1 sessies

Gedurende de borrel praten we graag door over jouw uitdagingen op het gebied van B2B Marketing.

Image alt text
Geopend

Meld je aan en claim jouw plek!

Demo image

Binnen 24 uur contact