Contentstrategie.

Met behulp van en goede contentstrategie zorg jij ervoor dat jouw doelgroep op de juiste momenten met unieke en relevante content bereikt wordt. Een belangrijke basis, waar wij je graag bij helpen!

Terug naar het begin

Hoe is een succesvolle contentstrategie opgebouwd?

Wellicht ben je nieuw in de wereld van online marketing. Hoe bedenk je dan een succesvolle contentstrategie? Begin met het bepalen van jouw doelstelling(en) en bedenk voor wie en waarom jij content gaat maken. Vervolgens ga je de doelgroep analyseren. Zo kom je achter de interesses van jouw doelgroep en kan je ze makkelijker relevante content aanbieden. Nu al deze informatie is verzameld kan je aan de slag met content creatie. Denk hierbij aan informatieve teksten op jouw website, blogs, foto’s en video’s. Benieuwd of jouw content effect heeft gehad? Gebruik handige online tools die de behaalde resultaten laten zien. Benieuwd naar een contentstrategie voorbeeld? Hieronder lees je hoe wij te werk gaan!

Aan de slag!

Wij helpen je graag bij het opstellen van een passende contentstrategie!

Loop jij vast bij het bedenken van een goede contentstrategie? Of heb je er simpelweg geen tijd voor? Wij helpen je graag met een op maat gemaakte contentstrategie. Allereerst wordt er een uitgebreide nulmeting en content curatie uitgevoerd. Hiermee onderzoeken wij welke content er aanwezig is, wat er geoptimaliseerd of anders gebruikt kan worden. Vervolgens voeren wij in de onderzoeksfase een uitgebreid zoekwoordenonderzoek uit, dat later als basis dient voor alle content. De contentplannen worden doormiddel van een contentkalender en distributieplan in kaart gebracht. Door de resultaten te monitoren kunnen wij de content nog verder optimaliseren en zo het hoogste resultaat behalen.

Klaar voor de start

Samen een contentstrategie uitwerken.

  • Wij bieden een op maat gemaakte contentstrategie voor jouw bedrijf

  • We starten met een zorgvuldige nulmeting als goede basis

  • Uitgebreid zoekwoordenonderzoek om kansen in kaart te brengen

  • Monitoring en optimalisatie van de resultaten

Het Team

Onze specialisten.

Sacha Renkema

Online marketeer.

Leo Hoekstra Blauwe Monsters
Leo Hoekstra

Content specialist.

Krista Pieterse Blauwe Monsters
Krista Pieterse

Online marketeer.

Chris Verhoef
Chris Verhoef

Content specialist.

Britt Hillaert
Britt Hillaert

Content specialist.

Contact

Aan de slag met jouw contentstrategie.

Er zit altijd iemand bij de telefoon om jouw vragen te beantwoorden. Vertel ons over jouw online marketing uitdagingen.

vrijblijvend advies