Voor vrijblijvend advies bel 020 – 89 326 56
Wellicht ben je nieuw in de wereld van online marketing. Hoe bedenk je dan een succesvolle contentstrategie? Begin met het bepalen van jouw doelstelling(en) en bedenk voor wie en waarom jij content gaat maken. Vervolgens ga je de doelgroep analyseren. Zo kom je achter de interesses van jouw doelgroep en kan je ze makkelijker relevante content aanbieden. Nu al deze informatie is verzameld kan je aan de slag met content creatie. Denk hierbij aan informatieve teksten op jouw website, blogs, foto’s en video’s. Benieuwd of jouw content effect heeft gehad? Gebruik handige online tools die de behaalde resultaten laten zien. Benieuwd naar een contentstrategie voorbeeld? Hieronder lees je hoe wij te werk gaan!
Loop jij vast bij het bedenken van een goede contentstrategie? Of heb je er simpelweg geen tijd voor? Wij helpen je graag met een op maat gemaakte contentstrategie. Allereerst wordt er een uitgebreide nulmeting en content curatie uitgevoerd. Hiermee onderzoeken wij welke content er aanwezig is, wat er geoptimaliseerd of anders gebruikt kan worden. Vervolgens voeren wij in de onderzoeksfase een uitgebreid zoekwoordenonderzoek uit, dat later als basis dient voor alle content. De contentplannen worden doormiddel van een contentkalender en distributieplan in kaart gebracht. Door de resultaten te monitoren kunnen wij de content nog verder optimaliseren en zo het hoogste resultaat behalen.
Wij bieden een op maat gemaakte contentstrategie voor jouw bedrijf
We starten met een zorgvuldige nulmeting als goede basis
Uitgebreid zoekwoordenonderzoek om kansen in kaart te brengen
Monitoring en optimalisatie van de resultaten
Er zit altijd iemand bij de telefoon om jouw vragen te beantwoorden. Vertel ons over jouw online marketing uitdagingen.