Customer Experience.

Customer Experience (CX) omvat de beleving die klanten ervaren tijdens interactie met een bedrijf en de producten of diensten. Wij helpen je om je Customer Experience te optimaliseren.

Optimale klantbeleving

Wat is de Customer Experience?

Customer Experience is de totaalsom van alle interactiemomenten tussen een organisatie en een klant waarbij de ervaring van een klant op elk touchpoint gelijk moet staan aan de verwachtingen die een klant heeft. Van navigeren op de website tot telefonisch contact, veel  zaken horen bij de klantervaring. Als bedrijf kan je de Customer Experience beïnvloeden door in de fases in de customer journey de juiste contactmomenten in te zetten en daarmee de klantbeleving te beïnvloeden. Het verschil maken op basis van prijs en product is niet langer voldoende om je te onderscheiden van de concurrentie. Tegenwoordig draait het meer om service en de klantbeleving waarmee je je kunt onderscheiden.

Hogere klantwaarde

Voordelen van de Customer Experience verbeteren.

Het is dus belangrijk om de interacties die de klantbeleving kunnen optimaliseren, goed te organiseren. Het doel van Customer Experience Management is het creëren van loyale en enthousiaste klanten. Dit is belangrijk omdat klantbeleving en klantloyaliteit sterk met elkaar verbonden zijn. Het gevolg is loyale en tevreden klanten die meer winstgevend zijn. Daarnaast is Customer Experience en manier om je te kunnen onderscheiden van de concurrentie.

  • Toename van het klantbehoud en herhalingsaankopen.

  • Een goede klantervaring verhoogt de klantwaarde op lange termijn.

CX bij Blauwe Monsters

Hulp nodig met Customer Experience Marketing?

Customer Experience is een onderdeel van conversie optimalisatie. Onze UX en conversie optimalisatie specialisten werken tijdens een CRO traject aan jouw digitale doelen. Zo kunnen we onderzoeken hoe jouw webshop of lead generation site meer conversies kan behalen. Daarna creëren we een roadmap met optimalisaties en helpen we jouw site continu te optimaliseren. We zijn benieuwd naar jouw uitdaging. Onze CRO strategen en marketeers voorzien je graag van advies. Vertel ons meer over je producten en diensten en we maken graag kennis om meer inzicht te krijgen in hoe wij je het beste kunnen ondersteunen.

Het team

Conversion Rate Optimization specialisten.

Rick van Roon

CRO specialist.

Mike Verstraten

CRO specialist.

Giorgio Cheng

CRO specialist.

Contact

De Customer Experience verbeteren.

Wij bespreken graag samen met jou de mogelijkheden voor conversie optimalisatie. We luisteren en denken mee, geheel vrijblijvend natuurlijk.

vrijblijvend advies