EEN BLIK OP ONZE WERKWIJZE.
Zo helpen we je met feed optimalisatie.
Vooronderzoek
Onze feed marketing specialisten starten met een inventarisatie van de huidige situatie. Is er bijvoorbeeld al sprake van feed marketing of niet? Op basis van het vooronderzoek wordt de strategie aangepast en de werkzaamheden uitgevoerd. Wanneer er nog niets is ingesteld voor jouw website, dan moet er eerst een programma geïnstalleerd worden. Denk bijvoorbeeld aan Channable.
Installeren en implementeren
Zodra er een programma aanwezig is, controleren we daarna of alle nodige koppelingen goed staan ingesteld. Indien nodig laden we zelf de koppelingen van jouw producten in. Vervolgens gaan we per marketing kanaal alles inrichten. Ieder kanaal heeft namelijk zijn eigen regels, uitzonderingen en vereisten.
Biedingen
De derde stap is om per marketing kanaal een biedingsstrategie op te stellen. Uiteraard doen onze feed marketing experts dit in overleg met jou. Zodra de biedingen zijn bepaald, dan gaat het systeem zelf aan de slag.
Problem solving
Helaas is zo’n groot traject als feed marketing niet zonder slag of stoot. Wanneer alle bovenstaande stappen zijn doorlopen, dan is er een kans dat problemen zich voordoen. Onze specialisten brengen in kaart wat er mis is gegaan en lossen de problemen op.
Monitoring
Ten slotte monitoren we hoe de opgezette feed marketing verloopt op de diverse marketing kanalen. Zo controleren we of de biedingen juist zijn ingesteld en of er aanpassingen nodig zijn. Hierdoor creëren we een optimaal efficiënte werkwijze en profiteer jij van de voordelen van goed ingestelde feed marketing.