Voor vrijblijvend advies bel 020 – 89 326 56
We zijn benieuwd hoe we jou kunnen helpen. Onze conversie specialisten voorzien je graag van advies. Vertel ons hieronder meer over je producten en diensten – we maken graag kennis, zodat we inzicht krijgen hoe we je het best kunnen ondersteunen.
Een blik op onze werkwijze>
Implementatie
Kanalen koppelen
Profilering en segmentatie
Activatie en personalisatie
Resultaten en rapportering
Er zijn diverse manieren om het CDP te implementeren, afhankelijk van je CMS. De meeste zaken kunnen we implementeren via Google Tag Manager, zodat je weinig development resources hoeft te besteden aan het CDP. Als Customer Data Platform gebruiken we veelal Squeezely of Datatrics.
Zodra de tracking pixel draait en conversiedata goed binnenstroomt, gaan we kanalen koppelen! Enkele belangrijke kanalen zijn je email programma, Google Ads, Facebook Ads en andere marketingkanalen waar we handige doelgroepdata vandaan kunnen halen.
Met de data vanuit alle gekoppelde marketingkanalen worden klantprofielen opgebouwd, en vervolgens wordt er gesegmenteerd. Segmentatie opbouw duurt gemiddeld 2-3 maanden, maar we kunnen vast werken aan de volgende stap.
Bezoekers en segmenten bieden we gepersonaliseerde customer journeys, product aanbevelingen, notificaties en meer. Voor zowel e-commerce als lead generation halen we op deze manier meer omzet uit jouw data.
Elke maand werken we aan nieuwe touchpoints tot e-mail campagnes, betere targeting en segmentatie, custom (embedded) content en andere zaken. Rapportage gaat via Google Analytics en het CDP zelf!
Je site optimaliseren en meer doelen bereiken
Betere resultaten uit je advertenties
Hoger in de zoekmachine voor sterker verkeer
Ontdek hoe we CDP’s inzetten om te personaliseren
Geautomatiseerde e-mails met een persoonlijke touch
Producten aanbieden op Bol? Onze specialisten weten hoe
Er zit altijd iemand bij de telefoon om jouw vragen te beantwoorden. Vertel ons over jouw digitale uitdagingen!