Black Friday strategie

Black Friday staat bij veel bedrijven hoog op de agenda. Overgewaaid uit Amerika is Black Friday inmiddels ook in Nederland en de rest van de wereld een dag om bij stil te staan. Tijdens Black Friday vliegen de kortingen van retailers, zowel online als offline, je om de oren. Veel van deze kortingen vinden plaats bij e-commercebedrijven. Daarom is het van belang om een goede strategie met Black Friday uit te stippelen!

Black Friday strategie
vertel ons je digitale uitdagingen

Start vandaag nog met je Black Friday strategie

We zijn nieuwsgierig naar jouw digitale uitdagingen. Vertel ons welke projecten je op het oog hebt en onze consultants gaan graag met je om tafel om te kijken hoe we je het beste kunnen helpen.

Op werkdagen binnen 24 uur reactie

HET MOMENT SUPRÊME

Advertising tijdens Black Friday

Black Friday is voor vele webshops het moment suprême om de jaaromzet een flinke boost te geven. Bij Blauwe Monsters hebben we de afgelopen tien jaar menig webwinkelier geholpen met het bepalen en uitvoeren van de digitale strategie rondom Black Friday en andere piekseizoenen. In ons artikel geven we een kijkje in de keuken en delen we een handige checklist.

EEN HANDIGE SOCIAL CHECKLIST

Social tijdens Black Friday

Ook de Socials staan tijdens Black Friday uiteraard niet stil. Sterker nog, ze kunnen actief bijdragen aan je Black Friday strategie. We nemen je graag mee in de Social checklist, zodat je volledig voorbereid bent op Black Friday. Bekijk onze handig social checklist.

LAAT JE E-MAILS OPVALLEN IN DE INBOX

E-mailmarketing tijdens Black Friday

Tijdens de feestdagen worden gemiddeld 25% meer e-mails verstuurd dan op de overige dagen van het jaar. Hoe laat je jouw e-mails opvallen in de overvolle inbox? Onze e-mailmarketeers hebben de beste tips en tricks op een rijtje gezet, zodat jij helemaal voorbereid bent op Black Friday. Uiteraard kan je deze tips ook toepassen op andere feestdagen, zoals Sinterklaas, Kerst en oud en nieuw! Bekijk hier de checklist en het hele artikel.