Goed gereedschap is het halve werk
Tooling en software
Onze UX en conversie optimalisatie specialisten werken tijdens een CRO traject aan jouw digitale doelen. Zo onderzoeken we ten eerste hoe jouw webshop of lead generation site meer conversies.
Amet sed cursus amet sit erat diam. Platea egestas arcu scelerisque tellus. Facilisi risus risus vivamus tellus gravida. Facilisi adipiscing tortor ut felis. Porttitor sit faucibus suspendisse varius.
01 /
Verf.nl heeft de ambities om de grootste verf webshop van Nederland te worden. Hiervoor waren ze op zoek naar een partner die kon helpen bij het opstellen en uitvoeren van de online marketingstrategie. Na de migratie naar een nieuw CMS moest de focus weer komen te liggen op groei en met name op de kanalen SEO, Google Ads en Social Ads.
Een belangrijk onderdeel van de samenwerking was kennisoverdracht naar het team van verf.nl. Door wekelijkse meetings met onze specialisten en het team van verf.nl is er een mooie cohesie ontstaan waar we als één team aan de doelstelling werken.
02 /
Hier moet iets komen over hoe we dit traject hebben afgetrapt..... Werkafspraken etc.
De belangrijkste doelstelling was het verhogen van de omzet uit organisch verkeer, door het vergroten van de organische zichtbaarheid en het verbeteren van de organische rankings.
De SEO-strategie werd vormgegeven met een specifieke focus op het verbeteren van de rankings voor zoekopdrachten met een commerciële zoekintentie. De belangrijkste producten werden daarbij zowel on-page als off-page geoptimaliseerd. Daarnaast was de strategie gericht op oriënterende bezoekers in de voorfase van hun klantreis.
Het uitdenken en uitvoeren van een goede contentstrategie voor categorie- en blogpagina’s, het optimaliseren van de interne linkstructuur en het opbouwen van autoriteit d.m.v. Linkbuilding behoort tot de belangrijkste werkzaamheden.
Dit alles heeft geresulteerd in een mooie organische groei t.o.v. de start van de samenwerking. Zo zijn … extra relevante gerankte zoekwoorden behaald waarvan … top 4-10 posities en … top-3 posities.
Verder is er …% meer organisch verkeer gegenereerd en ligt de organische omzet gemiddeld …% hoger t.o.v. een jaar geleden.
Ook wordt er actief gebouwd aan het verbeteren van de efficiëntie door AI te implementeren binnen de contentstrategie en uitwerking daarvan.
80%
Paid omzet in NL
22%
ROAS accountbreed
De belangrijkste doelstelling was het verhogen van de omzet uit organisch verkeer, door het vergroten van de organische zichtbaarheid en het verbeteren van de organische rankings.
De SEO-strategie werd vormgegeven met een specifieke focus op het verbeteren van de rankings voor zoekopdrachten met een commerciële zoekintentie. De belangrijkste producten werden daarbij zowel on-page als off-page geoptimaliseerd. Daarnaast was de strategie gericht op oriënterende bezoekers in de voorfase van hun klantreis.
Het uitdenken en uitvoeren van een goede contentstrategie voor categorie- en blogpagina’s, het optimaliseren van de interne linkstructuur en het opbouwen van autoriteit d.m.v. Linkbuilding behoort tot de belangrijkste werkzaamheden.
Dit alles heeft geresulteerd in een mooie organische groei t.o.v. de start van de samenwerking. Zo zijn … extra relevante gerankte zoekwoorden behaald waarvan … top 4-10 posities en … top-3 posities.
Verder is er …% meer organisch verkeer gegenereerd en ligt de organische omzet gemiddeld …% hoger t.o.v. een jaar geleden.
Ook wordt er actief gebouwd aan het verbeteren van de efficiëntie door AI te implementeren binnen de contentstrategie en uitwerking daarvan.
80%
Paid omzet in NL
22%
ROAS accountbreed
De belangrijkste doelstelling was het verhogen van de omzet uit organisch verkeer, door het vergroten van de organische zichtbaarheid en het verbeteren van de organische rankings.
De SEO-strategie werd vormgegeven met een specifieke focus op het verbeteren van de rankings voor zoekopdrachten met een commerciële zoekintentie. De belangrijkste producten werden daarbij zowel on-page als off-page geoptimaliseerd. Daarnaast was de strategie gericht op oriënterende bezoekers in de voorfase van hun klantreis.
Het uitdenken en uitvoeren van een goede contentstrategie voor categorie- en blogpagina’s, het optimaliseren van de interne linkstructuur en het opbouwen van autoriteit d.m.v. Linkbuilding behoort tot de belangrijkste werkzaamheden.
Dit alles heeft geresulteerd in een mooie organische groei t.o.v. de start van de samenwerking. Zo zijn … extra relevante gerankte zoekwoorden behaald waarvan … top 4-10 posities en … top-3 posities.
Verder is er …% meer organisch verkeer gegenereerd en ligt de organische omzet gemiddeld …% hoger t.o.v. een jaar geleden.
Ook wordt er actief gebouwd aan het verbeteren van de efficiëntie door AI te implementeren binnen de contentstrategie en uitwerking daarvan.
80%
Paid omzet in NL
22%
ROAS accountbreed
Onze UX en conversie optimalisatie specialisten werken tijdens een CRO traject aan jouw digitale doelen. Zo onderzoeken we ten eerste hoe jouw webshop of lead generation site meer conversies.
Onze UX en conversie optimalisatie specialisten werken tijdens een CRO traject aan jouw digitale doelen. Zo onderzoeken we ten eerste hoe jouw webshop of lead generation site meer conversies.
47%
Omzet
14%
Organic traffic
22%
ROAS
40%
Paid revenue in NL
Onze UX en conversie optimalisatie specialisten werken tijdens een CRO traject aan jouw digitale doelen. Zo onderzoeken we ten eerste hoe jouw webshop of lead generation site meer conversies.
Of kom langs voor een kop koffie
Jan van krimpenweg 7
2031 CE Haarlem