De grootste verf webshop van NL

De grootste verf webshop van NL

De grootste verf webshop van NL

Amet sed cursus amet sit erat diam. Platea egestas arcu scelerisque tellus. Facilisi risus risus vivamus tellus gravida. Facilisi adipiscing tortor ut felis. Porttitor sit faucibus suspendisse varius.

01 /

De uitdaging.


Verf.nl heeft de ambities om de grootste verf webshop van Nederland te worden. Hiervoor waren ze op zoek naar een partner die kon helpen bij het opstellen en uitvoeren van de online marketingstrategie. Na de migratie naar een nieuw CMS moest de focus weer komen te liggen op groei en met name op de kanalen SEO, Google Ads en Social Ads. 


Een belangrijk onderdeel van de samenwerking was kennisoverdracht naar het team van verf.nl. Door wekelijkse meetings met onze specialisten en het team van verf.nl is er een mooie cohesie ontstaan waar we als één team aan de doelstelling werken.

02 /

Naar uitvoering.


Hier moet iets komen over hoe we dit traject hebben afgetrapt..... Werkafspraken etc.

Strategie
03 /

Strategie


Vulputate lacinia in ultrices enim. Libero odio sem amet euismod accumsan porttitor. A nulla adipiscing purut
04 /

Organic als langetermijn fundament.


De belangrijkste doelstelling was het verhogen van de omzet uit organisch verkeer, door het vergroten van de organische zichtbaarheid en het verbeteren van de organische rankings. 


De SEO-strategie werd vormgegeven met een specifieke focus op het verbeteren van de rankings voor zoekopdrachten met een commerciële zoekintentie. De belangrijkste producten werden daarbij zowel on-page als off-page geoptimaliseerd. Daarnaast was de strategie gericht op oriënterende bezoekers in de voorfase van hun klantreis. 


Het uitdenken en uitvoeren van een goede contentstrategie voor categorie- en blogpagina’s, het optimaliseren van de interne linkstructuur en het opbouwen van autoriteit d.m.v. Linkbuilding behoort tot de belangrijkste werkzaamheden. 


Dit alles heeft geresulteerd in een mooie organische groei t.o.v. de start van de samenwerking. Zo zijn … extra relevante gerankte zoekwoorden behaald waarvan … top 4-10 posities en … top-3 posities. 


Verder is er …% meer organisch verkeer gegenereerd en ligt de organische omzet gemiddeld …% hoger t.o.v. een jaar geleden. 

Ook wordt er actief gebouwd aan het verbeteren van de efficiëntie door AI te implementeren binnen de contentstrategie en uitwerking daarvan.

80%

Paid omzet in NL

22%

ROAS accountbreed

verf.nl case Blauwe Monsters
05 /

titel voor SEA


De belangrijkste doelstelling was het verhogen van de omzet uit organisch verkeer, door het vergroten van de organische zichtbaarheid en het verbeteren van de organische rankings. 


De SEO-strategie werd vormgegeven met een specifieke focus op het verbeteren van de rankings voor zoekopdrachten met een commerciële zoekintentie. De belangrijkste producten werden daarbij zowel on-page als off-page geoptimaliseerd. Daarnaast was de strategie gericht op oriënterende bezoekers in de voorfase van hun klantreis. 


Het uitdenken en uitvoeren van een goede contentstrategie voor categorie- en blogpagina’s, het optimaliseren van de interne linkstructuur en het opbouwen van autoriteit d.m.v. Linkbuilding behoort tot de belangrijkste werkzaamheden. 


Dit alles heeft geresulteerd in een mooie organische groei t.o.v. de start van de samenwerking. Zo zijn … extra relevante gerankte zoekwoorden behaald waarvan … top 4-10 posities en … top-3 posities. 


Verder is er …% meer organisch verkeer gegenereerd en ligt de organische omzet gemiddeld …% hoger t.o.v. een jaar geleden. 


Ook wordt er actief gebouwd aan het verbeteren van de efficiëntie door AI te implementeren binnen de contentstrategie en uitwerking daarvan. 

80%

Paid omzet in NL

22%

ROAS accountbreed

verf.nl case Blauwe Monsters
06 /

titel voor social


De belangrijkste doelstelling was het verhogen van de omzet uit organisch verkeer, door het vergroten van de organische zichtbaarheid en het verbeteren van de organische rankings. 


De SEO-strategie werd vormgegeven met een specifieke focus op het verbeteren van de rankings voor zoekopdrachten met een commerciële zoekintentie. De belangrijkste producten werden daarbij zowel on-page als off-page geoptimaliseerd. Daarnaast was de strategie gericht op oriënterende bezoekers in de voorfase van hun klantreis. 


Het uitdenken en uitvoeren van een goede contentstrategie voor categorie- en blogpagina’s, het optimaliseren van de interne linkstructuur en het opbouwen van autoriteit d.m.v. Linkbuilding behoort tot de belangrijkste werkzaamheden. 


Dit alles heeft geresulteerd in een mooie organische groei t.o.v. de start van de samenwerking. Zo zijn … extra relevante gerankte zoekwoorden behaald waarvan … top 4-10 posities en … top-3 posities. 


Verder is er …% meer organisch verkeer gegenereerd en ligt de organische omzet gemiddeld …% hoger t.o.v. een jaar geleden. 


Ook wordt er actief gebouwd aan het verbeteren van de efficiëntie door AI te implementeren binnen de contentstrategie en uitwerking daarvan. 

80%

Paid omzet in NL

22%

ROAS accountbreed

verf.nl case Blauwe Monsters
Conclusie
07 /

Conclusie


Onze UX en conversie optimalisatie specialisten werken tijdens een CRO traject aan jouw digitale doelen. Zo onderzoeken we ten eerste hoe jouw webshop of lead generation site meer conversies.

Onze UX en conversie optimalisatie specialisten werken tijdens een CRO traject aan jouw digitale doelen. Zo onderzoeken we ten eerste hoe jouw webshop of lead generation site meer conversies.

47%

Omzet

14%

Organic traffic

22%

ROAS

40%

Paid revenue in NL

Zo, en nu genoeg van onze eigen parochie.
Blauwe Monsters logo
08 /

Zo, en nu genoeg van onze eigen parochie.


Onze UX en conversie optimalisatie specialisten werken tijdens een CRO traject aan jouw digitale doelen. Zo onderzoeken we ten eerste hoe jouw webshop of lead generation site meer conversies.

Goed gereedschap is het halve werk

Tooling en software

Onze UX en conversie optimalisatie specialisten werken tijdens een CRO traject aan jouw digitale doelen. Zo onderzoeken we ten eerste hoe jouw webshop of lead generation site meer conversies.

Zij kunnen je alles vertellen over deze case

Sarah van Zutphen - SEA Specialist

Sarah van Zutphen

SEA Specialist.

Sarah van Zutphen - SEA Specialist

Sarah van Zutphen

SEA Specialist.

Sarah van Zutphen - SEA Specialist

Sarah van Zutphen

SEA Specialist.

Sarah van Zutphen - SEA Specialist

Sarah van Zutphen

SEA Specialist.

Sarah van Zutphen - SEA Specialist

Sarah van Zutphen

SEA Specialist.

Start vandaag nog met jouw performance strategie

Of kom langs voor een kop koffie

Jan van krimpenweg 7

2031 CE Haarlem