Categorie: Google Ads

BlogGoogle AdsSEA

5 handige tips voor je Black Friday advertising-strategie

Black Friday is voor vele webshops het moment suprême om de jaaromzet een flinke boost te geven. Bij Blauwe Monsters hebben we de afgelopen tien jaar menig webwinkelier geholpen met het bepalen en uitvoeren van de digitale strategie rondom Black Friday en andere piekseizoenen. In deze post geven we een kijkje in de keuken en delen we een handige checklist. Zo zorg jij dat jouw Black Friday advertising-strategie tot in de puntjes is uitgestippeld! 1. Black Friday is geen dag, maar een week! Black Friday 2022 valt op 25 november en het grappige is dat jouw doelgroep alleen op die datum aan zijn aankopen denkt. Consumenten beginnen steeds vroeger een wensenlijstje te maken. Dit blijft ook bij veel ondernemers niet onopgemerkt. Veel webshops  starten steeds vroeger met de Black Friday-gekte om goed zichtbaar te zijn bij hun doelgroep. Zo verandert voor sommige ondernemers de novembermaand in een Black Friday-maand. Met de verhoogde koopintentie van consumenten is deze vroege start e

Lees meer