Blog • Google AdsDisplay Remarketing: Versterk je online advertentiestrategie binnen Google Ads! Geplaatst op 5 juni 2023In de wereld van online adverteren is het essentieel om de juiste doelgroep te bereiken. Een effectieve strategie hiervoor is het gebruik van display remarketing. Met display remarketing kun je advertenties tonen aan mensen die al interesse hebben getoond in je producten of services. Dit is omdat deze mensen al op je website zijn geweest. Binnen dit blog gaan we dieper in op wat display remarketing is en hoe je het kunt gebruiken om je online advertentiestrategie te versterken binnen Google Ads.Lees meer
Blog • Google AdsWaarom Discovery Ads gebruiken? Geplaatst op 5 juni 2023Helaas, je hebt niet het recht om deze inhoud te bekijken..Lees meer
Blog • Google AdsVerbeter je Google Ads-campagnes met Google Performance Max (Pmax) Geplaatst op 5 juni 2023In de wereld van digitale marketing is het essentieel om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen en tools die je kunnen helpen je online prestaties te optimaliseren. Een van die tools is Google Performance Max (Pmax), een geavanceerde advertentie-optie van Google die je kan helpen om het maximale uit je Google Ads-campagnes te halen. In dit artikel leggen we uit wat Pmax precies is, wat je ermee kunt bereiken, hoe je het kunt implementeren in je marketingstrategie en welke voordelen het biedt voor ondernemers.Lees meer
Blog • Google Ads • SEA5 handige tips voor je Black Friday advertising-strategie Geplaatst op 26 oktober 2022Black Friday is voor vele webshops het moment suprême om de jaaromzet een flinke boost te geven. Bij Blauwe Monsters hebben we de afgelopen tien jaar menig webwinkelier geholpen met het bepalen en uitvoeren van de digitale strategie rondom Black Friday en andere piekseizoenen. In deze post geven we een kijkje in de keuken en delen we een handige checklist. Zo zorg jij dat jouw Black Friday advertising-strategie tot in de puntjes is uitgestippeld! 1. Black Friday is geen dag, maar een week! Black Friday 2022 valt op 25 november en het grappige is dat jouw doelgroep alleen op die datum aan zijn aankopen denkt. Consumenten beginnen steeds vroeger een wensenlijstje te maken. Dit blijft ook bij veel ondernemers niet onopgemerkt. Veel webshops starten steeds vroeger met de Black Friday-gekte om goed zichtbaar te zijn bij hun doelgroep. Zo verandert voor sommige ondernemers de novembermaand in een Black Friday-maand. Met de verhoogde koopintentie van consumenten is deze vroege start eLees meer
Blog • Blauwe Monsters • Google Ads • Nieuws • SEABlauwe Monsters is uitgeroepen tot Google Premier Partner 2022 Geplaatst op 3 februari 2022Goed nieuws: onze advertising specialisten hebben de Premier Partner-status voor 2022 behaald in het Google Partners-programma.Lees meer
Blog • Google Ads • SEAGeef je merkimago en branded conversies een boost met een sterke boodschap. Geplaatst op 26 juli 2021Waar denkt iemand aan bij het zien van jouw merk? Met een goede branding campagne creëer je vraag/naamsbekendheid voor jouw merk en kan je je onderscheiden van de concurrent. Maar waarom en in welke fase kan je deze online branding campagnes het beste inzetten?Lees meer